60€ / any*
✔ Plantilla Excel preparada per al dipòsit de comptes
✔ Generació il·limitada de fitxers XML vàlids per al Govern d’Andorra
✔ Inclou totes les funcions necessàries per al tràmit oficial
✔ Suport tècnic especialitzat i actualitzacions contínues
Sense targeta de crèdit per la prova
*IGI no inclòs
DIPOSIT XML és l’eina professional pensada per simplificar i evitar errors a l’hora de registrar les dades del Dipòsit de Comptes. Les dades dels diferents Estats Financers i la Memòria es registren off-line en una plantilla MsExcel. I un cop verificat tot, la APP permet generar arxius XML per cadascun dels Estats Financers i carregar les dades al portal tributari del Govern d’Andorra.
Només et caldrà tenir connexió a internet amb el portal tributari en el moment final de carregar les dades.
Treballa amb calma, amb possibilitat d’anar guardant i revisant les dades, detectant a temps els errors, sobre un format còmode i sense necessitat de mantenir cap connexió per internet. DIPOSITXML genera una plantilla amb tots els camps requerits per Govern. Un cop completada, en pocs segons es pot generar la documentació en format XML per carregar-la al portal tributari.
Treballa en un entorn que ja coneixes, com Excel, i introdueix o revisa les dades amb agilitat i confiança. La seva flexibilitat et permet ordenar la informació, detectar errors i fer ajustos de manera ràpida i intuïtiva. Això et garanteix més seguretat i control durant tot el procés de declaració.
Prova DIPOSIT XML durant 30 dies de manera gratuïta i sense cap obligació. Descobreix com pot ajudar-te en el teu dia a dia i decideix després, amb total llibertat, si vols continuar utilitzant-lo.
3 simples pasos

Crea de manera immediata una plantilla Excel ja configurada amb tots els camps necessaris per iniciar el procés del dipòsit de comptes.

Introdueix de forma senzilla totes les dades i adjunta la informació requerida per completar correctament la documentació del tràmit.

Transforma la plantilla Excel en un arxiu XML vàlid per poder-lo presentar al portal tributari.